Temetkezés ügyintézése
Teljeskörü temetkezési szolgáltatással-ügyintézéssel állunk a hozzátartozók rendelkezésére irodánkban vagy az ön otthonában, ha úgy kívánja.
A temetési ügyintézéshez szükséges okmányok:
- Halottvizsgálati bizonyítvány, amit a halál bekövetkeztét megállapító orvos állít ki (6 példányos nyomtatvány).
- Elhunyt személyi igazolványa (lakcímkártyája), esetlegesen útlevél, vezetői engedély
- Elhunyt születési anyakönyvi kivonata
- Ha házas volt – házassági anyakönyvi kivonat (házastárs személyi igazolványa)
- Ha özvegy volt – elhunyt házastárs halotti anyakönyvi kivonata
Az anyakönyveztetéshez szükséges egyéb, elhunytra vonatkozó adatok:
- Iskolai végzettség
- Állampolgárság,ha külföldi akkor útlevél,követség engedélye
- Munkahely (ha nyugdíjas volt, az utolsó munkahely adatai)
- Fogalakozás
- Született gyermek(ek)
- Ha volt házastárs annak a dokumentumai
A Megrendelő adatai:
- Neve
- Címe
- Személyi igazolvány száma
- Jogosultsága a temetés ügyintézésére
Az itt felsorolt okmányok, vagy adatok hiányában is el tudjuk kezdeni az ügyintézést! Munkatársaink útba igazítást adnak azok beszerzéséhezés,vagy igény szerint beszerezzük azokat,ezzel is könnyítve a gyász nehéz terhén.